VÝMĚNA / VRÁCENÍ / REKLAMACE

Vše o nákupu

 

Při nepadnoucí velikosti Vám zboží rádi vyměníme  

Jak postupovat při výměně / reklamaci

V případě výměny zboží nám napište na email či do sms název a velikost zboží, které chcete vyměnit, a číslo Vaší objednávky. Tímto dojde k zarezervování zboží v našem systému a už se nebude moci stát, že by požadovaná velikost nebyla dostupná. Zboží na výměnu zabalte a zašlete nám ho zpět v originálním balení.

V případě reklamace zboží zašlete také v originálním obalu zpátky na naši pobočku včetně sepsaného reklamačního formuláře.

Postup zaslání zboží k nám na pobočku při výměně / reklamaci nebo vrácení zboží

  1.  Nepoužité zboží vložte do původní krabice s nálepkami či dárkem (pokud byly součástí balení)
  2.  Napište na poznámkový papír o jakou objednávku se jedná, z jakého důvodu vracíte zboží (budeme rádi za specifikování) a na jaký účet máme vrátit peníze
  3.  Krabici vhodně zabalte, aby nedošlo k poškození během přepravy.
  4.  Zboží odešlete zpátky na naši adresu:

 UTOPY Fashion s.r.o., Plzeňská 163/60 Praha 150 00,

  1. V žádném případě neodesílejte na dobírku - zboží nebude převzato!!! 
  2. Po přijetí provedeme kontrolu a budeme Vás informovat o termínu výměny. V případě, že požadujete vrátit peníze za zboží prosím o uvedení bankovního účtu na který se peníze mají vrátit.

Pro více informací nás kontaktujte na info@utopy.cz či +420 778 777 052 

Team UTOPY