VÝMĚNA / VRÁCENÍ / REKLAMACE

Vše o nákupu

 

Při nepadnoucí velikosti Vám zboží rádi vyměníme  

Jak postupovat při výměně / reklamaci

V případě výměny zboží nám napište na email či do sms název a velikost zboží, které chcete vyměnit, a číslo Vaší objednávky. Tímto dojde k zarezervování zboží v našem systému a už se nebude moci stát, že by požadovaná velikost nebyla dostupná. Zboží na výměnu zabalte a zašlete nám ho zpět v originálním balení.

V případě reklamace zboží zašlete také v originálním obalu zpátky na naši pobočku včetně sepsaného reklamačního formuláře.

Postup zaslání zboží k nám na pobočku při výměně / reklamaci nebo vrácení zboží

  1.  Nepoužité zboží vložte do původní krabice s nálepkami či dárkem (pokud byly součástí balení)
  2.  Napište na poznámkový papír o jakou objednávku se jedná, z jakého důvodu vracíte zboží (budeme rádi za specifikování) a na jaký účet máme vrátit peníze
  3.  Krabici vhodně zabalte, aby nedošlo k poškození během přepravy.
  4.  Zboží odešlete zpátky na naši adresu:

 UTOPY Fashion s.r.o., Jungmannova 25/13 Praha 110 00

  1. V žádném případě neodesílejte na dobírku - zboží nebude převzato!!! 
  2. Po přijetí provedeme kontrolu a budeme Vás informovat o termínu výměny. V případě, že požadujete vrátit peníze za zboží prosím o uvedení bankovního účtu na který se peníze mají vrátit.

Pro více informací nás kontaktujte na info@utopy.cz či +420 778 777 052 

Team UTOPY

 

 

 

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení